sel gider,kum kalır...



......
......
sonunda bir gün dayanamadım,gözlüğü okulda yakaladım.
Bak gözlük dedim,o topla bende oynayacağım,senin takımını istemiyorum zaten,iyi oyuncuları seçiyorsun,
gol yiyince 'değil!' diyorsun,atamadığın golleri yazıyorsun.
Bari karşı takımda oynayayım,oynatmazsan topunu keserim dedim.
nah kesersin dedi bana,iyi o zaman dedim.o gün bir bıçak aldım evden.kalearkasındaki yokuşa gidip bekledim.
top auta ilk gittiğinde de yakalayıp kestim.
hem de ülüğünden,hem de bir daha tamir olmamacasına.

o günden sonra,böyle çok top kestim.içim yana yana çok top patlattım.
kırmızı yanaklı büzük dudaklı çocukları çok ağlattım.
çok da dayak yedim ama.çok şikayet geldi kapımıza.
ben böyle büyüdüm,oyuna böyle dahil oldum.
böyle böyle karardım,böyle Beşiktaş'lı oldum


_


Hiç yorum yok: